Zawód wedding plannera (po polsku to po prostu konsultant/konsultantka ślubna) staje się w Polsce coraz popularniejszy. Na zlecenie profesjonaliście organizacji swojego wesela decydują się nie tylko celebryci, ale też zwyczajne pary młode, które na samodzielne planowanie nie mają czasu. Czym zajmuje się konsultantka ślubna i kto powinien zdecydować się na jej zatrudnienie?
W czym pomoże nam konsultantka ślubna?
Konsultant ślubny to osoba, dla której organizacja przyjęć weselnych to codzienność – ma więc doskonałe rozeznanie w tym, jakie są różne możliwości organizacji przyjęcia, jakie są aktualne trendy w tym zakresie, ile kosztuje organizacja przyjęcia i z kim warto współpracować. Jest to wiedza, która dla przeciętnej osoby jest niedostępna, a która znacząco ułatwia zaplanowanie przyjęcia i jego organizację. Współpracując z konsultantką ślubną nie musimy tracić czasu na poszukiwanie pomysłów i inspiracji w Internecie, wypytywanie znajomych i czytanie opinii na forach – otrzymujemy gotowe propozycje, które możemy zaakceptować lub modyfikować wedle swoich potrzeb.
Komu potrzebny jest konsultant?
Tak naprawdę profesjonalna pomoc przy organizacji przyjęcia weselnego przyda się każdemu. Nasz ślub jest bowiem (w zdecydowanej większości przypadków) jedynym, jaki przyjdzie nam zorganizować, nie mamy więc w tym zakresie żadnego doświadczenia. Zatrudnienie wedding plannera powinny jednak szczególnie rozważyć osoby mocno zapracowane, które nie mają wystarczająco dużo czasu na samodzielną organizację przyjęcia.