Portal Historyczny

Kim jest wedding planner?

Zawód wedding plannera (po polsku to po prostu konsultant/konsultantka ślubna) staje się w Polsce coraz popularniejszy. Na zlecenie profesjonaliście organizacji swojego wesela decydują się nie tylko celebryci, ale też zwyczajne pary młode, które na samodzielne planowanie nie mają czasu. Czym zajmuje się konsultantka ślubna i kto powinien zdecydować się na jej zatrudnienie?

W czym pomoże nam konsultantka ślubna?

Konsultant ślubny  to osoba, dla której organizacja przyjęć weselnych to codzienność – ma więc doskonałe rozeznanie w tym, jakie są różne możliwości organizacji przyjęcia, jakie są aktualne trendy w tym zakresie, ile kosztuje organizacja przyjęcia i z kim warto współpracować. Jest to wiedza, która dla przeciętnej osoby jest niedostępna, a która znacząco ułatwia zaplanowanie przyjęcia i jego organizację. Współpracując z konsultantką ślubną nie musimy tracić czasu na poszukiwanie pomysłów i inspiracji w Internecie, wypytywanie znajomych i czytanie opinii na forach – otrzymujemy gotowe propozycje, które możemy zaakceptować lub modyfikować wedle swoich potrzeb.

Komu potrzebny jest konsultant?

Tak naprawdę profesjonalna pomoc przy organizacji przyjęcia weselnego przyda się każdemu. Nasz ślub jest bowiem (w zdecydowanej większości przypadków) jedynym, jaki przyjdzie nam zorganizować, nie mamy więc w tym zakresie żadnego doświadczenia. Zatrudnienie wedding plannera powinny jednak szczególnie rozważyć osoby mocno zapracowane, które nie mają wystarczająco dużo czasu na samodzielną organizację przyjęcia.

Related Articles

Jak profesjonalnie sprzątać punkty medyczne?

Przedsiębiorcy oraz zarządcy dużych budynków mają bardzo duże problemy, jeżeli chodzi o utrzymanie czystości. Na rynku mamy dostępnych oczywiście mnóstwo rozmaitych środków, ale przecież nie każdy przedsiębiorca będzie miał czas na to, aby czyścić wszystkie powierzchnie pionowe i poziome. Szczególnie duże wyzwanie stoi przed placówkami zdrowotnymi państwowymi i prywatnymi. Tu[…]

Read More »

Jakie wybrac mobilny bar? Dlaczego?

Po pierwsze, jeśli mamy dużą ilość gości jest to przeważnie tańsza opcja od skorzystania z oferty baru w restauracji. Po drugie – ogromny wybór drinków. Na weselach przeważnie przeważa piwo i wódka, dlatego aby urozmaicić trochę gościom wybór można wynająć mobilny bar na wesele. Poza tym barmani często robią różnego[…]

Read More »

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.